Re: WIN 2k?

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (gicusso_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 18:50:49 MET

> jest sens zmieniac wina 98 na wina 2k? Slyszalem, ze ten ostatni (ver.
znad
> Uralu) lubi sie wieszac znacznie czesciej niz jego poprzednik. Co wy o tym
> sadzicie?

Jak dla mnie jest sens. Działam na tym cudzie już blisko rok (wersja ENG) i
ilość zwisów spadła znacząco. W ogóle jest fajnie. No i faktycznie działa
mulitasking i priorytetowanie zadań itd. No i najlepsze jest to, że można
spokojnie odpalić kilka programów nie martwiąc się o znikające zasoby
systemowe...

--
Paweł Spychalski aka Dziku
gicusso_at_interia.pl