Re: ati rage fury pro 32 mb vivo na abicie bx133???

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 19:49:26 MET

Użytkownik "Krzywarp" <krzywarp_at_yoyo.pl> napisał w wiadomości

> W takim razie kup sobie VIA Apollo Pro 133A (zapewne zatwardziali
> Intelowcy tutaj mnie zakrzyczą), chociaż jeżeli jednak chciałbyś obstać
> przy Intelu i 815, to 512 MB wystarczy Ci zapewne na bardzo długo i
> raczej bym się tym nie przejmował. Sam mam 128 MB i na razie więcej nie
> potrzebuję.
> pozdrawiam
> Krzysiek

no widzisz, ale moj komputer to poza zabawa takze praca, a ze w miedzyczasie
szkole sie w dziedzinie sieci novella, a wiedz moze mi przyjsc np
zainstalowac na tym cudzie serwerek, z jakimis dodatkowymi bajerami, a wtedy
i 512 moze okazac sie malo, dlatego zamierzam pozostac przy intelu i przy
chipsecie obslugujacym >512 ramu, zreszta ja jeszcze troche spadna i ceny, i
dostane wyplate, to kupuje 2* 256... wiec chyba kupie tego rage vivo, niosac
kompa do sklepu, aby najpierw sprawdzili, btw a jest moze jakis gf2mx z
vivo? wiem, ze jest asus z tunerem, ale moze jest cos podobnego z obcietym
tunerem (powinno byc jakies 200 zl taniej)....

w sumie na 3d mi nie zalezy, ale nie wiadomo, co mi w zyciu przyjdzie
robic..... a nuz mi sie vrmla zachce ;)

wiec chcialbym karte w miare uniwersalna, i ktora bedzie mi dzialac.

dzieki wszystkim za rady

Zbigniew Piotrowski