Re: FIC-PA2013 czy Gigabyte GA-5ax ? prośba o ocenę płyt

Autor: Grzechoo (grzesiek_at_ds6.pg.gda.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 17:59:17 MET

> Potrzebuję poskładać coś z AMD K2-440 (500) lub K3-400
> do wyboru mam płyty płycie FIC PA-2013 lub GigaByte GA-5AX
> prośba o podzielenie się doświadczeniami z użytkowania w/w płyt

Ja uzywam GA5AX i nie nazekam.
Nie mam problemow z instalacja sprzetu. Nic w sumie mi sie nie sypie (poki
nie zainstalowalem WinME :(((( ). Wszystkie plyty rozszerzen mogabyc pelnej
dlugosci. Regulacja napiecia procka od 1,3 do 3,5V co 0,1V. Praktycznie do
wszystkiego jest dobry dostep ( pod warunkiem, ze obudowa jest normalna - z
zasilaczem u gory a nie z boku).
Co do wydajnosci to nie moge sie wypowaiadac, bo nie mam porownania.
W sumie moge polecic.

Grzechoo

P.S.
Jakbys mial jakies pytania to pisz na priva.