Re: nowy quiz.

Autor: Grzesio (grzesio_at_security.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 16:16:40 MET

"Mandraki" <Bartek_at_odihr.osce.waw.pl> wrote in message

> Straszne archaizmy ... uczyli mnie w szkole historii, ale nie az tak
> odleglej
> No i bardziej dla programistow, ale tez raczej starej daty

ze dla programistow to sie nie zgodze. dwa moze trzy pytania moze
faktycznie. a i to na delikatnym poziomie.

co do muzealnosci..... oj tak. Stad to pytanie o wiek na poczatku
ale jak tu nie powspominac procesorow taktowanych 4.77MHz?

jeszcze raz zapraszam chetnych do tworzenia wlasnych pytan.
z zalozenia WindowsNT, ale i inne mile widziane.

dokladniejsze dane na http://nt.security.net.pl/quiz/instrukcja.txt

--
Brak odpowiedzi na uwagi do tego postu nie oznacza, ze sie z nimi
zgadzam.