Re: digital output a CS4235

Autor: Krionix (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 15:19:34 MET

Użytkownik <gabryhh_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3850.00000000.3aa63774_at_newsgate.onet.pl...
> mój problem jest następujący:
> mam kartę muzyczną opartą na chipie Cristal CS4235 oraz sprzęt HIFI ze
> wzmacniaczem digital IN/OUT, zastanawiam się czy można w jakiś sposób
> wyseparować cyfrowy sygnał z karty muzycznej i podać go bezpośrednio do
> wzmacniacza? Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to jestem wdzięczny niezmiernie,
> pozdrawiam gabryhh

jak masz na karcie zlacza opisane spdif - (2 piny ma) to podlaczasz to do
wiezy i masz to o co ci chodzi, podlaczasz mase gniazda spdif z pc z masa
gniazdka digital wiezy i sygnaly (dobry ekranowany kabel kup) i dzialac
powinno, jak nie masz spdfi to nic nie wskurasz ihmo.....

pozdrowo