Re: Problem z predkosciami nagrywania Teac W58-E

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 14:42:52 MET

Remigiusz Franek <remigiusz.franek_at_hogart.com.pl> wrote:

> Powinien bez problemu dostac plytki do x10 na CDRW, takze mysle ze to Ci
> wystarczy :-))

Po pierwsze to bym przepiął nagrywarkę na drugi kanał na master. Ale jeżeli chodzi o płyty to mam Verbatim 4x - 10x i
nagrywa mi 8x bez problemu (on the fly jeszcze nie próbowałem ale myślę że skoro cdr pali razy 8 on the fly bez kłopotu
to z cdrw nie powinno być inaczej). Mam ją od tygodnia i jak na razie nie narzekam!!!

Pozdrawiam z 3miasta, Lipa
       GSM: 502 595 733
       Gadu-Gadu: 12179
    e-mail: lipa_at_pg.gda.pl