Re: USB a procesor

Autor: d.p (venom0_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 22:34:07 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> Na pewno nie jest to wina procesora, kontroler USB jest niezależy od
> procesora i zależny wyłącznie od szyny PCI.
o tym to i ja wiem, ale moje oczy widzą a i tak nie wierzą, po prostu sam
nie mogłem w to uwierzyć i dlatego poruszyłem ten temat

>Jeśli na wolniejszym
> procesorze działa, na pewno jest to wina oprogramowania.

chyba nie do skanera trzy różne skanery HP 3300 Mustek, i Agfa dokładne
nazwy tych modeli nie pamiętam bo wróciły do sklepu został tylko HP3300 no
ale prędzej trzeba było wymienić procesor i płyte, w tej chwili płyta to ECS
(Elitegroup) K7VZA