Ricoh 9060 i problem (crosspost)

Autor: Mariusz Z (zina_at_ulisses.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 11:43:12 MET

Witam Szanownych grupowiczow!
Mam poważny problem. Posiadam (od niedawna) nagrywarke Ricoh MP9060A
(DVD/CD-RW), a do nagrywania uzywam programu WinOnCd 3.7 i nie udalo mi sie
nagrac ani jednej plyty. Scislej mowiac jedna nagralem, ale nie daje sie
odczytac w zadnym napedzie z nagrywarka wlacznie.
W programie WinOnCd po przygotowaniu zawartosci i kliknieciu "makecd",
wyswietla sie okienko, a w nim napis: "Invalid field in CDB. Possibly
buffer-underrun". I jeszcze jedna cecha: po wlozeniu do napedu czystej
plytki (probowalem roznych) i kliknieciu "disk info", po bardzo dlugim
czesie (kilka minut), wyswietla sie standardowe okienko informacyjne ale
wszystkie informacje maja wartosc "unknown", tak jakby nie bylo zadnej
plyty.
Wczesniej uzywalem nagrywarki Philips CCD3610 i nie mialem takich problemow.
Nagrywarka jest nowa i na gwarancji, wiec moge ja oddac do serwisu, ale moze
to kwestia ustawien (albo programu)? Poza tym boje sie, ze zachodzi jakis
konflikt i po wyjeciu jej i wlozenia do innego kompa wszystko bedzie ok.
(Moja konfikuracja to: PIII 800/Plyta-Abit BE6-II/Riva TNT2 64 MB/SBLive!
Value/128 MB RAM)
Czy ktos z Was mial podobny problem?
Prosze o pomoc i z gory dziekuje za odpowiedzi.
Zina