Re: Kiedy pecet zastapi kuchenke mikrofalowa ?

Autor: robkam (robkam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 10:50:20 MET

"Dariusz" napisał:

> chyba juz bardzo blisko, to choc moc procka 10 x mniejsza od kuchenki
> mikrofalowej, to jednak kuchenka jest wlaczana na minute - 5 minut
> a procek pracuje godzinami.

  chyba nie zauważyłeś, że zakres funkcjonalności kuchenki mikrofalowej
  i procesora jest nieco inny, istotą działania kuchenki jest generowanie mikrofal
  natomiast w procesorze to efekt uboczny, więc z mocy procesora zaledwie
  ułamek to mikrofale więc te 10x można spokojnie podzielić przez 10 (tak
  pi razy drzwi, myąlę że spokojnie możnaby przez 100, ale niech tam), co moc
  mikrofal sprowadza do 1% mocy kuchenki, a nie zapominaj o obudowie, która
  z pewnością wchłania gros tego promieniowania - myślę, że twój organizm nie
  nagrzewa się od tego zbyt mocno (bardziej chyba się nagrzewa od oglądania
  fotek Britney Spears :-)) )

> Czy z taka moca nie bedzie nadmiernie suszyl kompa z pary wodnej ?

  no, jednak chyba nie, i jeszcze jakiś czas nie

> Poza tym porownaj moc procka do mocy nadajnika telefonu GSM.
>
> Ile jest gadania nt. szkodliwosci sluchawek GSM

  a ile przy tym niepotwierdzonych informacji, poza tym jak sobie procesor
  przykleisz do czaszki, to może i będzie bardziej Ci szkodził, tylko, hmmm,
  gdzie wiatrak umieścisz :-)))

> a o prockach pracujacych pelna para przez 24 godziny, juz wkrotce z
> czestotliwoscia kuchenek mikrofalowych - nadal cisza.

  jw.

> Pewnie bardziej to bedzie oddzialywac na dzieci, osoby chore, kobiety w
> ciazy.

  no pewnie, niedługo się okaże, że każdy komputer, to taki mały Czernobyl ?

--
Pozdrawiam
Robert Kamiński