Re: Problem z predkosciami nagrywania Teac W58-E

Autor: Jakub Gadkowski (torquem_at_kki.net.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 06:34:29 MET

On Tue, 06 Mar 2001 18:27:27 +0100, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Każda płyta RW ma na sobie zapisaną informację o maksymalnej prędkości
>zapisu. Jeszcze do niedawna zdarzały się płyty RW na max 2x (sam mam
>ze dwie takie), teraz praktycznie wszystkie RW są do 4x. Natomiast co
>do płyt RW HS -- nie używam i jeszcze w sklepie nie widziałem, więc
>nie wiem :)

Heh, to się ucieszyłem z szybkiego nagrywania na CDRW ;), ale
przynajmniej wszystko wporzadku z nagrywarą.

Dzięki za infosa i lecę w najbliższy weekend na giełdę szukać płyt HS
(c_h_c_ę mieć szybkie nagrywanie :))

Pozdro
Kuba

--
----Torquem_at_kki.net.pl----  długa jest droga do domu
--- Unholy Inquisition --- 	  gdy się idzie