2 x HDD UDMA + CD-ROM + CD-WRITER - jak to

Autor: Lukasz Kaluski (intral_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 10:33:15 MET

Mam dwa dyski Fujitsu: 8,4 GB / UDMA66 i 20 GB / UDMA66
oraz CD-ROM i CD-WRITER.

Płyta MSI K7TPro2A (ATA100). Na razie podłączyłem dyski na jedną tasmę
UDMA a CD-ROM'y na drugą zwykłą. Niestety w tej konfiguracji, jeden z
dysków musi mieć wyłączone DMA bo cos się gryzie - a nawet po wyłączeniu
czasem komputer wiesza mi się ni z gruchy ni z pietruchy w czasie
odczytywania/zapisywania czegos na HDD. Jak to podłączyć? Czy można dysk
UDMA na wspólnej tasmie UDMA z CD (czyli na każdej tasmie HDD + CD)?

Lukasz