DriveSpace a pamiec konwencjonalna

Autor: Jan Cytawa (cytawa_at_tytan.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 09:35:03 MET

Mam pewien problem zwiazany z brakiem pamieci konwecjonalnej. Niektore
programy DOSowe krzycza, ze malo im pamieci. Sprawdzilem a tu DblSpace
zabiera mi ponad 100kB. Czy jest jakis sposob by przesunac go do wyzszej
pamieci.

Na razie poradzilem sobie tak, ze startuje komputer z dyskietki z
pominieciem DblSpace'a no i oczywiscie nie widze tej skompresowanej czesci
dysku, co na moj uzytek sie sprawdza, ale wkurza mnie koniecznosc
restartowania komputera i niemoznosc uzywania kilku programow.

Jan Cytawa