RE: KT133A + Athlon TB 650@?

Autor: Sebastian.Sobieraj_at_natned.com.pl
Data: Wed 07 Mar 2001 - 08:16:42 MET

Witam !!!

Mam wlasnie Solteka KAV i Athlona TB 650_at_800 (6*133)(wyzej nie probowalem) i
wszystko dziala super. Trzeba troche kombinowac z chlodzeniem - podstawa to
dobry cooler na procku , bardzo skuteczne sa tez wiatraki wydmuchujace
gorace powietrze z obudowy. Temp. mam w granicach 41-45 C -> jestem b.
zadowolony .