Re: Hurra!!! Duron pokonany!!!

Autor: Tomasz Deptula (tdeptula_at_lucent.com)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 08:10:25 MET

> No niestety dla mnie nadal nie... Jak nazywa sie ten bajer do klejenia szyb
> ??? Ja proboje olowkiem malowac i nie daje rady ! Probowalem dwoma roznymi
> olowkami i dupa zbita ! Ostateczni malowalem na chama tak ze byly polaczone
> wszystkie mostki razem ze soba nawet ale wtedy komp sie nie odpalal wiec
> starlem i znowu i znowu i nic ;-( Jedyne co mi sie udalo to za pierwszym
> razem uzuskac 750mhz ale zeby tak bylo to mnoznik byl na 8,5 !!! Dlaczego ?
> Hmm pewnie zle zamalowane mostki pomyslalem i starlem a potem juz jak wyzej
> pisalem NIC !

> [...]
idz do sklepu samochodowego i popros o farbe do naprawiania ogrzewania tylnej
szyby /jest robiona na bazie srebra/
zaplacisz grosze, do malowania wystarczy szpilka /powaznie/, dotknij jednak na
wszelki wypadek czagos metalowego /kaloryfer albo cos w tym guscie/ zeby sie
rozladowac /na pewno ci nie zaszkodzi, a procek bedzie bezpiczniejszy/
pozdro

--
Tomasz Deptula