Re: Zoltrix FMVSP56i i Windows 2000

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 01:04:55 MET

On Tue, 06 Mar 2001 18:59:03 +0100, Karol Michalak
<orient_at_ichf.edu.pl> wrote:

>Sprzętowy modem wymieniać na soft-badziewie? Chyba Ciebie pokręciło. A
>zresztą, przyjmę go w dobre ręce za drobną opłatą (z mojej strony
>oczywiście :-))).

Moze ten modem jest i sprzetowy ale nie zmienia to faktu ze jest to
badziewie... Zoltrix FM VSP 56 we wszystkich wersjach nie jest
winmodemem i dlatego rownie skutecznie nie dziala pod dowolnym z
systemow - chyba ze mielismy duzo szczescia i trafil nam sie
dzialajacy egzemplarz...
Tak wiec zanim zacznie sie uruchamiac ten modem pod nowim i malo
znanym systemem warto sprawdzic czy w ogole raczy on dzialac -
najprosciej jak mozna, odpalic z terminala pare komend AT, sprobowac
sie polaczyc... A dalej to juz tylko znajomosc komend AT i ustawienie
czego trzeba w stringach inicjujacych.

--
Darek