HP 690C - elektronika

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 23:19:34 MET

Witam.

Siadła mi elektronika (najprawdopodobniej) w mojej wiekowej 690C HP'ka
:(((. Nie ma ktoś może uszkodzonej takiej drukarki, ale ze sprawną
elektroniką? Chętnie bym kupił, gdyby pozwoliło to zreanimować moją plujkę
:). Ciężko mi sobie wyobrazić, co tam mogło komuś się zepsuć, co nie jest
elektroniką, a powoduje naprawę nieopłacalną, ale może ktoś sobie ją np.
młotkiem potraktował i się troszkę... rozpękła ;)). Ale już tak na
poważnie - gdyby ktoś miał taką elektronikę do sprzedania, to by dobrze
było.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl