GeForce 2MX ustawienia

Autor: Sebastian Kieltyka (sebkt_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 21:00:14 MET

Czy ktos wie moze jak zmusic tytulowa karte do najwydajniejszej pracy?
Chodzi mi o ustawienia w BIOS'ie (wylaczone Video Bios shadowing) oraz
sterownikow. Teraz przy rozdzielczosci 1024x768 oraz 32 bit kolorze np. gra
Need For Speed Porsche strasznie zarywa, a w tescie 3D mark uzyskuje ok.
1400 punktow a powinna dwa razy wiecej (mimo wylaczenia powyzszego
ustawienia w bios'ie, bo przy wlaczonym bylo jeszcze gorzej).
Moja konfiguracja: plyta Shuttle 681V (VIA Apollo Pro Plus), proc: Celeron
466, RAM 128mb.
Z gory dziekuje za pomoc,
pozdrawiam

              Sebastian Kieltyka

     email: sebkt_at_zeus.polsl.gliwice.pl ICQ: 3166899