Sterowniki do klawiatury Turbo Media... - strasznie duze

Autor: B'Elanna Torres (belanna_torres_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 16:12:22 MET

Witam!

    Posiadam klawitature multimedialna Turbo Media KE (lub KB - jak kto
woli)-9801R+ i mam z nia maly problemik. Otoz aby klawisze dodatkowe
dzialaly trzeba zainstalowac sterowniki dolaczone do niej na jednej
dyskietce 1,44. Po instalacji na dysku zajmują ok. 2,5 MB. A w pamięci - 6
MB (!). Wydaje mi sie, ze to troche duzo jak na byle sterowniki (mam 64 MB
RAM). Po nacisnieciu Ctrl+Alt+Del na liscie programow mam ich 19, z czego 14
to pliki znajdujace sie w folderze sterownikow do klawiatury (!). Czy
istnieje jakis sposob na zmniejszenie liczby tych programikow w sterowniku?
Nie sadze, aby wszystkie byly potrzebne do dzialania dodatkowych klawiszy
klawiatury...

    Bardzo prosze o pomoc

Pozdrawiam,

--