Re: KTO NIE UFA CHIPSETOM VIA !?!?!?!

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 13:43:29 MET

Oscar wrote:

> PRZYZNAC SIE DO CHOLERY !!!

Ja ufam. Obecnie mam już drugą płytę na VIA (poprzednia była na VPX,
obecna jest na KX133) i nie mam najmniejszych powodów do narzekań. A
argumenty o rzekomej niestabilności chipsetów VIA należy włożyć pomiędzy
bajki. Stabilność płyty zależy od jej konstrukcji, procesu
technologicznego, jakości wytwarzania, itd. Widzialem płyty zarówno na
VIA, jak i na BX-ie, na których nie dało się pracować.
Poza tym - VIA dużo szybciej od Intela wprowadza obsługę nowych standardów.
pozdrawiam
Krzysiek