Re: TEAC JEST CUDOWNY !!!

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 12:58:59 MET

Hej !

Użytkownik "Artur Legocki" <arturl_at_uhc.lublin.pl> napisał w wiadomości

> Jakim programem?
> Nero nie dał rady biedaczek...

używam Adaptec'a Easy CD Creator 4.03 Deluxe - jak dla mnie wystarcza.
W nim jest programi CD-Copy - jest super.
Nie ma może tylu bajerów co Nero, ale większości ludzi jest to niepotrzebne.
Aha, i jest już nowa wersja ECD 5.0.
Natomiast Nero ma wręcz obleśny i nieintuicyjny interfejs komunikacji z
user'em.
Adaptec jest znacznie bardziej przemyślany i łatwiejszy w obsłudze.
Po prostu od razu widać gdzie co jest i jak cokolwiek zrobić.

> Jak je rozpoznać?

ja widziałem jeden rodzaj ze srebrną warstwą odblaskową na CD-R i taką
gorszą i bladą okładką pudełka.
Ta srebrna warstwa schodziła nawet po mocniejszym przciśnięciu paluchem ;-)

> To jednak dosyć wysoka klasa cenowa. Porównując z konkurencją.

bez przesady - TEAC 4x4x32 za 470 zł to drogo ?
Natomiast rzeczywiście Teac CD-ROM W540 jest droższy od największych shitów
o chyba 70zł.
Ale to nie zmienia faktu że te LG i inne tańsze CD-ROM'y są nic nie warte i
wręcz za ich używanie powinni wypłacać odszkodowania ;-))).
TEAC jest najlepszy, reszta to produkty CD-ROMo-podobne...

--
---
Pozdrowienia