Re: Mini netykieta grup news i list dyskusyjnych

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 12:28:02 MET

Dnia Tue, 06 Mar 2001 11:20:32 +0100, Radoslaw Sokol
<rsokol_at_iname.com> napisal:

>Wiesz, Netykieta jest prawem nadrzędnym i chęci i poglądy jednostek
>naprawdę nie mają znaczenia. Ona po prostu jest i należy ją wysyłać
>co jakiś czas na grupę.
OK, mi chodzilo tylko o to, ze taki sposob wypowiedzi dla mnie to jak
walenie w leb.. ;))

>Co nie znaczy, że należy im pozwolić na wszystko. UseNet wbrew
>pozorom nie jest ani wolny, ani demokratyczny -- obowiązuje tutaj
>"zamordyzm" adminów i jeśli jakiś lamer się nie dostosuje i nadal
Jestem za 'zamordyzmem', wiecej - uwazam, ze jak ktos nie daje sie
przekonac i dodatkowo pyskuje, to go mozna spokojnie 'exterminowac' (a
najlepsza jest metoda bezposrednia)..

>Ale kopniak w d... już może zrobić :)
No, jak najbardziej.. :)) Studenci np. sa tacy wkurzajacy i pewni
swoich praw (obowiazkow zadnych oczywiscie)...

EOT (mam nadzieje, ze nie bedzie to 'przejaw braku kultury'?)

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)