Re: A-stacja dyskietek się kaszani !Pomocy?

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 10:24:29 MET

Mirek wrote:
> Dysk nie sformatowany-i inne bzdury wyświetla mi stacja dyskietek.

Sprawdz pod DOSem (ale prawdziwym a nie okienku
Win). Jak tam tez wywala takie bzdury to pomacaj
kable, czasami sie jakich wysunie i robi takie
numery (u mnie np. system zapisywal na dysk, ale
po wyjeciu i wlozeniu spowrotem bylo po staremu
(znaczy nie bylo zadnych zmian na dysku)).

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl