plyta glowna ECS K7VZ - opinie

Autor: TZD (tzd_at_wyspa.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 10:00:35 MET

Witam ,

co mozecie dobrego a co zlego powiedziec o plycie ECS K7VZ CHIPSET VIA KT
133, SOCKET 462(DURON,THUNDERBIRD) + 3D SOUND, FSB 200MHZ, AGP X4, UDMA
33/66, 3X DIMM DO 1,5GB, 5 X PCI, 1X AGP .

Ma byc do komputerka domowego, zastosowania biurowe , czasami film, gierka,
zadnych wodotryskow, ale najlepiej nie szajs .

Plyta pod Durona 700.

chodzi o to czy stabilna, podkręcalna itp...

na pc.com.pl napisali ze b.szybka, dosc stabilna ale:
ECS - Uchybienie dotyczą głównie: problemów z transferem danych z pamięci
RAM (kolorowe kropki podczas dekodowania mpg); GoldMem wykazywał błędy
pamięci RAM, które zawsze występowały w tych samych miejscach mimo użycia
różnych pamięci, niestabilnej współpracy z tunerami telewizyjnymi oraz
błędów dotyczących kontrolera IDE wymagających reinstalacji systemu.

Wśród płyt "średniego zasięgu" bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie płyta
ECS, ale mam jednak zastrzeżenia co do jej wykonania oraz zaprojektowania
elementów na płycie. Pomimo dużego rozmiaru wszystko było upakowane w samym
centrum płyty.

czekam na WASZE opinie.

Pozdrawiam
TZD