Re: TX, VX i inne ...

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 08:59:19 MET

AnkaS wrote:
> Jakich producentow masz te plyty

Mam 3 plyty:

 TX - DataExpert :(
 VX - MicroStar :)
 VX - jeszcze nie wiem, ale sie dowiem (oznaczenie
S86F63).

 Symboli nie pamietam, nie mam przy sobie, ale
moge jakby cos podrzucic.

 Wolalbym Microstara, ale to VX. Czy firma
DataExpert jest godna plecenia (TX) ? Plyta
DataExpert wyglada na najnowoczesniejsza. Cos nie
tak z ich strona w inecie, nie widze wersji
english (i nie da sie przelaczyc).

 Chwilowo nie moge zerknac na numery biosu, bo
plyty sa bez prockow i pamieci. Chcialbym wiedziec
zanim zloze co wybrac :)

PS. Zastanawiam sie, czy producenci plyt glownych
nie mogli ruszyc tlustych d... i napisac po prostu
na plycie kto ja wyprodukowal ?

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl