Re: gf ddr czy gf2 mx?

Autor: demoman_at_idea.net.pl
Data: Tue 06 Mar 2001 - 08:39:45 MET

Zgadza się :-)

Ja jednak zdecydowałem się na wymianę Geforce2MX na Geforce1DDR :-)

Jednak mam teraz trochę problemów z tym Geforce1DDR ale to problemy raczej z
nadmiarem ilości wydzielanego ciepła lub (prądowe - ale to chyba nie).

Poczytaj moją opinię myslę że sam zdecydujesz co dla Ciebie najlepsze.

Aha te problemy z przyśpieszaniem i zwalnianiem to "czar" V-SYNC ON. Trochę
mnie dziwi takie działaniae V-sync bo min. fps mocno spada i podczas grania
mozna stracic na płynności.
Czyżby źle jakieś błedy w sterownikach ?
Tylko Nvidia może na to odpowiedzec :-)

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///