Re: pytanie o plyte ?

Autor: Greg (grandalf_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 21:17:12 MET

Użytkownik "Łukasz Badura" <lukasz_at_zwm.ask.org.pl> napisał w wiadomości
> czy da sie pobawic w podkrecanie na plycie:
> MICROSTAR MS-K7T TURBO VIA133 SOCA ATX ?
>
> co o niej sadzicie ?

nie widzialem na wlasne oczy, ale na podstawie doswiadczen z podobnymi
modelami Microstara moge powiedziec, ze jest to jedna z lepszych propozycji.
Co prawda ja sam bralbym raczej Epox'a 8KTA3, glownie ze wzgledow
wydajnosciowo-estetycznych (w testach Epox wychodzi lepiej , lepsze takze
wrazenie robi jakosc wykonania plyty).
W podkrecanie mozna sie bawic na obu modelach.