Co to bylo???

Autor: Andrzej Zbierzchowski (andrzejz_at_chomiczowka.net.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 01:02:19 MET

Miałem TNT2 M64, pogrywałem sobie spoko w parę takich fajniejszych tytułów
(FPP przede wszystkim) i było całkiem OK. Zachciało mi się jednak zmian na
lepsze i TNT popadła w niełaskę a na jej miejsce zjawiła się jej wysokość
GF2 MX i... NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO!!! Wyniki benchmarków IDENTYCZNE z
wahaniami plus minus 5% (nadmienię, że przy okazji zmieniłem detki 6.31 na
6.50)!!! Wqrzyłem się i postawiłem od nowa system i... Wydajność grafy
wzrosła o drobne 60%. Czy wie ktoś co zrobić aby na przyszłość nie musieć
reinstalować całej maszyny po wymianie karty? Nadmienię, że sterowniki 6.31
chodzące z TNT odinstalowałem z Control Panela i wyciąłem z dysku wszystkie
znalezione nvidiowe pliki.
Acha, po zainstalowaniu GF na starym systemie NVMax zgłosił że nie widzi
żadnej kary uprawniającej do jego używania... :)

--
Pozdrawiam!
ANDRZEJ ZBIERZCHOWSKI