Powolne skanowanie na Primax Colorado 19200

Autor: Marcin Gozdalik (gozdal_at_x.staszic.y.waw.z.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 23:27:08 MET

Cześć!

Mam taki problemik: mam Pentium II/266, 64MB RAMu, skanerek Primax Colorado
19200 i chciałbym używać tego sprzętu jako faxu (z WinFax Pro 9). System to
Win95 OSR2.1 (czyli z USB support). Skanuje OK, ale... Jakie ustawienia wybrać w
PowerTWAIN żeby skanował i fajnie (WinFax wysyłał czytelne faxy) i szybko? Bo z
moich doświadczeń wynika, że 100dpi=szybko i niewyraźnie, 200dpi to jakieś 10(!)
razy dłużej, w miare wyraźnie (wszystko skanowane na Line Draw, jeśli się weżmie
na odcienie szarości to po przeniesieniu do WinFaxa dokument jest zupełnie
nieczytelny - nie wiem czy ten efekt to mora czy coś innego ale w każdym razie
mam tak jakby ktoś przepuścił plik przez szachownicę zasłaniającą co drugi
piksel).
Jakie opcje w PowerTWAIN wybrać? AutoMoire i AutoFocus czy obyć się bez? Podbić
jakoś kontrast/jasność/kolor, cokolwiek? Z tego co czytałem w testach ten
skanerek powinien działać całkiem przyzwoicie, a u mnie się wlecze jak ślimok
jakiś.

Z góry dzięki za odpowiedź

--
Marcin Gozdalik (gozdal_at_x.staszic.y.waw.z.pl)
Jesli chcesz odpisac na priv to wytnij x,y,z