Re: Karty tv a sytem PAL DK/BG

Autor: Włodzimierz Święcicki (wharrys_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 09:20:55 MET

Użytkownik bArT <bart_at_radzisz.krakow.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97tia3$bbh$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Chcialbym nabyc karte PixelView Play Pak, jak sie dowiedzialem posiada ona
tylko sytem Pal DK bez BG, chodzi >tu jak sie nie myle o dzwiek, wiem ze w
Polsce jest uzywany DK ale co jak podlacze sobie tuner satelitarny?

Witam grupowiczow
mam taka karte o ktorej wyzej mowa i odbieram obraz i dzwiek oczywiscie tez
bez zadnych zastrzezen z kablowki ta karta posiada systemy pal b d g h i m n
nc secam ntsc
z pozdrowieniem
wlodek

ps gdybys zakupil jakas karte telewizyjna z kamera to daj znac na priva moze
dojdzie do wideokonferencji