P³yta na chpie Ali

Autor: romek (12rom_at_yoyo.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 02:50:37 MET

witam

Mam p³ytê na chipie Acera ali m1621 aladdin pro II, ( reszta celeron 333
mhz, s3 trio 3d 4 mb, 64 mg ram, muza na p³ycie).

Mam wielki problem przy instalacji win 98, wszystko idzie jak trzeba a¿ do
ostatniego restartu juz po wykrytych urz±dzeniach piug and play, kodzie,
nazwisku. Po restercie aktualizuje sterowniki, rozpoczyna instalowanie win i
staje zawiesza siê i koniec.

Jak próbuje wej¶æ w trybie awaryjnym to nie chodzi grafika i nawet jak siê
ustali podstwaowe sterowniki dla karty graficznej nic z tego.

je¿eli zainstaluje win 95 problem znika wszystko ³aduje siê ok tylko
autmatycznie wrzuca standardow± kare vga, jezeli doinstalujê sterowniki s 3
trio wtedy siê konflikt pamiêci z mostkiem PCI PnP.

Sprawdza³em te¿ dla innych kart ( s3 virge) i jest dok³adnie tak samo.

czy kto¶ mo¿e mi pomóc
( mo¿e to jaki¶ problem z AGP)

z góry dziêki
romek

ps. przepraszam ale wysy³am to te¿ na inn± grupê bardzo zale¿y mi na
rozwi±zaniu problemu