Re: pytanko o WIN ME

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 20:19:47 MET

> Mam Windows Me i kompa ATX.
> Przy zamykaniu systemu komputer zawsze sie zawiesza.
> Wiem ze jest to spowodowane czym z plikow sytem.ini lub win.ini.

Eee, to raczej coś ze sterownikami do karty graficznej.
Sprawdź czy w opcjach zasilania/zaawansowane w ramce
przyciski zasilania w obu polach masz 'stan gotowości'.
Jeśli nie to tak ustaw, może pomoże. U mnie pomogło.
Możesz też sprawdzić inne kombinacje, są tylko cztery;)
A jeśli to nie pomoże to zainstaluj nowe sterowniki do
grafiki. Najlepiej certyfikowane (WHQL).

Pozdrowienia
Wonder