Re: benchmark pl znowu nie dziala

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 19:56:56 MET

> u mnie w porządku, żadnych zwisów kompa
> (zarówno na www.benchmark.pl jak i benchmark.ceti.com.pl )

Jasne, benchmark nie zawiesza komputera. Musisz mieć u siebie
coś nie tak jak należy. Jaką masz przeglądarkę? Może to ona
się sypie? U mnie Internet Explorer PL działa bez problemów
w każdej wersji (od 4.0 do 5.5).
ACDSee 3.0 chyba, po trafieniu na jednego GIFa zawieszał się.
Ale można go było zamknąć przez Alt+Ctrl+Del. O ile dobrze
pamiętam, to któraś wersja Netscape też wieszała się po
wczytaniu pewnego typu obrazka. Zdaje się że też był to
animowany GIF. Nie każdy, tylko jakiś jeden. Specyficzny
układ bitów, czy coś;)

Pozdrowienia
Wonder