Re: jak zbudzic komputer?

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 19:42:45 MET

Użytkownik "gibon" <gibek_at_wroclaw.top.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Nie
pusc mu glosno muzyke, a jak to nie pomoze, to chlustnij wiadrem wody ;))

a powaznie, mam (tzn mialem, bo po ostatnim przeinstalowaniu windy nie
sprawdzalem) to samo na:
asus p3b-f, p3-450

aha i czy twoj abit nie ma przypadkiem hpt370?
bo ja mam abita bx133, i mi mowi, ze hpt370 nie da sie uspic...