Re: Dobra grafika 2D. Jaka karta ?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 19:39:47 MET

> Albo G200. Jesli jestes zainteresowany, to mam taka do sprzedania.
> Tanio. Wal na priva.

Najlepiej GeForce 2 MX, mam taką do sprzedania. Niedrogo.
A tak poważnie to tylko Matrox G400/G450. Do Photoshopa
to może nawet Dual Head. Podłączasz dwa monitory i na
jednym masz obrabiany obraz, a na drugim zasobniki
z narzędziami, które nie walają się po obrazie. Super;)
Ten drugi monitor może być mniejszy i tańszy.

Pozdrowienia.
Wonder