Hurra!!! Duron pokonany!!!

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 19:24:54 MET

No, pisalem wczoraj o moich raczej nieudanych probach podkrecenia Durona.
Dzisiaj wreszcie udalo mi sie zakrecic go na 900Mhz przy napieciu 1,6V (choc
w Via hardware monitor pokazuje wyzej - kto klamie - bios czy ViaHM?). Plyta
Abit KT7, wiatraczek Spire. Temperatura wynosi ok 51-54 stopnie, ale puszcze
jeszcze 3DMark, zobaczymy jak sobie biedny komp poradzi.

Dosyc smiesznie wygladalo malowanie. Kupilem jakis klej do ogrzewania szyb
samachodowych. Po kilku nieudanych probach starlem klej i pomyslalem: "jak
nie teraz, to nigdy!". Drzaca reka zamalowalem co trzeba, potem podlazylem
procka pod lampe - dopiero przy ostatnim razie wyczytalem, ze najlepiej
schnie w wysokich temperaturach ;) Wsadzilem wszystko do srodka i... UDALO
SIE! Na razie ustawilem proc tak jak napisalem wyzej i chyba wystarczy.
Temperatura przy wyzszym podkreceniu zaczynalaby byc niebezpieczna (no, te
60 stopni to dla mnie granica przyzwoitosci).

Puscilem tez wczesniej na 1GHz, bo tylko tak, poza 600 i 650, dalo sie
ustawic (zle zamalowane mostki), ale przy napieciu 1,7 (prawie maksymalne z
biosu) wywalal sie IE. Postanowilem w koncu nie przeginac paly i chyba
zostawie na 900MHz. Ew. sprobuje posmarowac troche lepiej pasta silikonowa
i, jezeli temperatura spadnie, wlacze na 950 lub 1000MHz.

Wiem, ze dla czesci z Was to zadna nowosc, ale musialem sie pochwalic ;)

--
Pozdrawiam
Gregry