Jaki byście polecali mikser?

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 16:04:26 MET

Jak w temacie, jaki najlepiej zainstalować mikser do dźwięku na płycie
VIA AC'97 (zintegrowanego z southbridge 686A)? Czy może to na przykład
być Creative Mixer (mam go w pracy z katrą SB 128 PCI)? Czy też działa
on tylko z kartami Creative? Standardowy "windowsowy" mnie denerwuje, bo
często przy starcie Winda go nie ładuje, często ładuje go podwójnie (nie
tylko mnie się to zdarza). Płyta EPOX EP-7KXA (Slot A).
Z góry dzięki za rady.
pozdrawiam
Krzysiek