Re: pamięć znika

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 14:22:30 MET

Radoslaw Sokol wrote:
>Miałem coś takiego. Po prostu chipset MVP3 jest bardzo wrażliwy na
>zachowanie się pamięci podczas jej włączania się i czasem po resecie
>płyty (i pamięci zarazem) odrzuca któryś z banków jako niesprawny.
>Przez jakiś czas miałem taką sytuację przy obsadzie FICa VA-503+
>dwoma modułami 64 MB PC100

na komputerze z taką właśnie płytą, gdzie jest 32+64MB - nigdy nie zauważyłem
tego efektu

>Wniosek: marna pamięć (choć sprawna).

pytanie która, stare 64MB, czy nowe 128MB które kupiłem w sklepie wirtualnej
polski (firma Wilk, dożywotnia gwarancja - cokolwiek by to nie znaczyło)

--
High noon, oh I'd sell my soul for water
Nine years worth of breakin' my back