Buduje serwer

Autor: trio3_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 05 Mar 2001 - 12:00:21 MET

Chce zbudowac serwer, ktory bedzie obslugiwal APACHA+PHP+SQL.
Musi on byc odpowiedni wydajny tak by wytrzymal obciazenie przynajmniej
klikudziesieciu osob na raz, a jego glownym zadaniem mam byc udostepnianie
bardzo duzej bazy z bardzo rozbudowanym wyszukiwaniem.

Prosze zatem o porady jakie komponenty do zbudowania wlasnorecznie takiego
serwera bylyby najbardziej odpowiednie. Koszt nie moze przekroczyc 5.000 zl ;-)

Sam myslalem o czyms takim:

Plyta dwuprocesorowa - na razie jeszcze nie wiem jaka, co proponujecie?

Twardy dysk: Quantum ATLAS 10K II, Ultra 160 SCSI, bufor 8 MB, 18GB, czas
dostepu 4,7ms, obroty 10.000rpm

Procesor: 2 * AMD Athlon 1.2GHz

Pamiec: 3 * 256MB DIMM, tylko czy oplaca sie kupowac firmowe czy pierwsze
lepsze?

Ok, to na tyle. Z gory dzieki za wszystkie segestie. Moze o czyms zapomnialem
to tez dajcie znac.

Pawel