czy mam zwalona plyte?

Autor: Damian Palka (damian.palka_at_polkomtel.com.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 11:39:53 MET

cze,
pytam sie poniewaz juz padly mi dwa dyski, jeden po drugim. pojawily sie zle
sektory.
albo moze to przez nortona utilitisa, ktorego sobie zainstalowalem,chcialem
zdefragmentowac dysk i zaraz po instalacji i restarcie kompa zaczol pracowac
norton i wykryl zle sektory. a wczesniej wszystko bylo w porzadku. Z
pierwszym dyskiem bylo tak ze norton dlugo normalnie pracowal , dopiero po
jakims czasie wykryl bad sektor.
Czy jest moze jakis wirus ktory tak robi (choc nie wydaje mi sie).
no i niewiem przez co tak sie dzieje, moze cos doradzicie, czy to plyta jest
zjabana, jakies przepiecia czy co?