Re: Plyta Abit TX5 i RAM > 64MB

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 10:32:31 MET

[...JoteR na moje...]
>+ > pamiętając o czasie dostępu pamięci i dysku łatwo wywnioskować
>+ > że nawet minimalne swapowanie jest lepsze (??? - przyp. JoteR)
>+ > niż praca bez jednego poziomu cache.
>+
>+ Ar ju siur?

 ARRRRRRGH... !

 *Oczywiście* miało być "jest gorsze" :]
 Nie, nie jestem masochistą i nie utrudniam sobie życia zakładając
128 MB do TXa :)

BTW: Cosik mi właśnie padło. Już myślałem że Carnobylopodobne
 (ostatnią operacją było "zapisz zmiany w NORMAL.DOT") ale jednak
 nie: czasem nawet zbootować z CD-Ra się udaje, później zawisa,
 czasem nawet (po włączeniu zasilania) karty video nie zdąży zapro-
 gramować... :(

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.