Re: Notebook Toshiba i połączenie z PC-tem. Jak?

Autor: Cezary Kujawski (cezary.kujawski_at_prema.com.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 09:09:23 MET

----- Original Message -----
From: "Paweł Zet" <pavelzet_at_poczta.fm>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Sunday, March 04, 2001 10:24 PM
Subject: Notebook Toshiba i połączenie z PC-tem. Jak?

> Chce podłączyć Toshibe Satelite 1670
> do PC-ta - chodzi o zgranie danych z dysku.
> Czy mozecie mi pomóc i napisać jak najlepiej to zrobić.
> Przez które łącze (port COM czy LPT) (jest też USB)
> i jakim kablem.
> Aha są na obu Winy98.
> Co w takim razie trzeba doinstalować?
>
> Paweł

ja używam kart ETH i kabla z przeplotem, trzeba zainstalować drivery karty,
klienta sieci MS i udostepnianie (std z płytki instalacyjnej) b.dobry
transfer, trochę kosztuje
można:
1. kabel po RS-ie tzw null modem lub po LPT i wtedy usługa standardowa o
nazwie bezpośrednie połączenie kablowe (to najtaniej, ale transfer taki
sobie)
2. specjalny kabel z adapterem USB - nie stosowałem
pozdrówka
cezar