Re: Modernizacja komputera - Prooba o radę

Autor: Misio (procek_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 07:48:00 MET

Komputer ma sluzyc glownie do obrobki grafiki i sporych plikow dzwiekowych ,
do ogladania filmow DVD (brak dekodera sprzetowego MPEG) jak rowniez w
mniejszym juz stopniu do gierek.
Co do procesora masz racje wybralem trache zbyt wysoki zegar te 50Mhz z
zasadzie nic nie daje a kasy kosztuje wiecej.
Karte grafiki mam zamiar zmienic dlatego ze mam teraz na starym zestawie
problemy z karta telewizyjna (przy ogladaniu telewizji lubi sie zawiesic) ,
ale to musi jeszcze troche poczekac.
Co do Celerona i plyty na VIA faktycznie badziewiasto to dziala , u mnie w
pracy mamy takie zestawy firmy COMPAQ Prosignia i czasami mam wrazenie ze
moj stary pentium 200 MMX dziala szybciej.

Wybiore chyba procesor Duron 700 i plyte Solteka

Za wszystkie rady serdecznie wszystkim dziekuje

Pozdrawiam
Marek