Re: Duron i Photoshop

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 00:04:35 MET

On Sat, 3 Mar 2001 11:43:40 +0100, "studio pepe" <studio_at_pepe.pl>
wrote:

>Czy ktoś potrafi mi dokladnie wyjasnic, dlaczego Photoshop zle chodzi pod
Nie zle, ale prawda jest, ze troche lepiej na Intelu. W ogole trudno
porownywac PIII i Durona - to zupelnie inne klasy procesorow. Jesli
juz to PIII i Athlona.

>Duronem i czy faktycznie musi byc PIII? Moze sa jakies inne przyczyny.
Nie musi byc. Jednak jesli myslisz o obrobce wiekszych plikow to
raczej procesor z wyzszej polki tzn PII lub Athlon.

>Rysowanie sciezki po kilku ruchach staje sie bardzo nieprzyjemne: dopiero po
>chwili pojawia sie punkt, wszystko chodzi jak w gestej zupie.
Az takich sensacji nie zauwazylem. Moze jest tak poniwaz:
1. Masz tylko Durona.
2. Grafika jest bardzo duza z czym ma problemy maly cache D.
3. Malo pamieci?
Pozdrawiam
GLide