Re: Nie moge już wytrzymać z tym gratem :-((

Autor: sawyer_at_poczta.fm
Data: Sun 04 Mar 2001 - 18:03:04 MET

> Idziesz na łatwiznę. Do serwisu to każdy umie zanieść :))
Wiesz wydaje mi sie ze jestesmy w kraju gdzie klient nasz pan (a może mi się
tylko tak wydaje???;-))))
> Poza tym, całkiem możliwe że to płyta główna.
Chyba jednak płyta główna.

> Przepadła? Osmaliło mu nóżki od podkręcania?
Po co podkręcac procesory , nie rozumiem ludzi którzy cały czas grzebią w
swoich compach pytam się po co, co to da ??????

Sojer - wiecznie obrażony na sklepy z komputerami:-))
Pozdrowienia.

PS. Uff - pożyczyłem compa znowu krew krąży szybciej ;-))