Re: pytanie o zestaw komputerowy

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:48:15 MET

Jak jej nie lubisz to niech bierze taki zestaw jesli jednak chcesz zeby sie
do Ciebie odzywala to... :)

Jesli juz musi byc to na bide wystarczy (ja bym wolal najgorsze PIII)

Jesli nie bedzie krecic to vsio riba :)

Jesli pod AMDka to lepiej Asusa A7V lub Abita KT133A (tylko ze z tym sie
trza ponoc nagimnastykowac)
I koniecznie bez SB na pokladzie! Ja juz sobie kupilem szajsa CUSL2 z grafa
i mam za swoje :(
Lepiej SB 128

W obecnych czasach lepiej 128 MB. Cena nie jest szokujaca a znacznie
szybciej wszystko chodzi :))

Tylko nie Szajsung! Lepiej jakiego Quantuma lub IBM DTLA

To generalnie moze byc tylko ze ten CD LG juz nie chodzi tak ladnie :(
Lepiej TEACa 40x

Lepiej doplacic do najtanszego GF MX

Nie lepiej myche Logitech'a?

Lepiej zapiac do najgorszej wierzy! Szkoda kasiory :)))

Qrde a to co za wynalazek! Wolalbym juz jakiego Philipsa (mimo iz zadna
rewalacja)

Troche wiecej ale warto :)

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)