Re: Nagrywarka LG typ CED-8080B - naped dyskietek 5.25

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 13:56:18 MET

Użytkownik Rafał <bajak_at_2com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97rboi$l2v$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
> Jestem szczesliwym posiadaczem nagrywarki
> jak w tytule, ktora zamienia mi w sytemie Windows 98
> napęd z 3.5 na 5.25 co oczywiscie nie działa.
>
> Wiecej, w instrukcji uzytkowania faktycznie pisze,
> ze wymagany jest naped 5.25, jak to obejść?

Witam

tez mam ta nagryware i nie mam zadnych problemow ze stacjami, 3.5 jest
3.5. Moze sprawdz ustawienia w biose. Co do tego wymagania 5.25 to jest
jakas bzdura, nigdy nie zwrocilem na to uwagi, dopiero teraz kiedy o tym
napisales sprawdzilem ze rzeczywiscie tak jest napisane, ale do
nagrywary dolaczona jest dyskietka 3.5, wiec cos im sie chyba pokopalo
:)

--
Pozdrawiam