Czyszczenie pamieci RAM ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 13:39:11 MET

Witam

Mam pytanie.
Czy jest moze wsrod szacownych tu grupowiczow kto wie czy
(a jesli tak do gdzie) jest jakis program, ktory umozliwia czyszczenie
pamieci po jakichs procesach, ktore w niej zachodzily wczesniej
(np. po obrabianiu grafiki w Corelu). Inaczej mowiac - mam 64mb
(no wiem... zabytek;) i karteTV. Po uruchomieniu systemu pamiec
jest jeszcze w miare malo zawalona i oprogramowanie do kartyTV
mi sie uruchamia a gdy bardzo ja obciaze i pozniej nawet powychodze
ze wszystkich programow z jakich korzystalem to wyskakuje mi
komunikat ze mam zbyt malo pamieci do kilku programikow (ktore
dzialaja tuz po wgraniu systemu)

Znacie jakis programik co wyczyszcza pamiec z niepotrzebnych smieci?
Jesli to nie sprawi problemu to prosilbym o odpowiedzi na prv. Dzieki :)

Pozdrawiam
Piotrek