Re: VIA i LAN - problem polaczenia

Autor: _Imo (602753446_at_data.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 13:21:04 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> Ale chyba nie jednym i tym samym kablem w obu przypadkach? :)
>
> BTW proszę cytuj poprawnie -- a więc pisz _POD_ cytatem, a nie na
> samej górze listu.

Oczywiscie, ze nie tym samym kable. Problem kabli odpada poniewaz wszystkie,
"normalnie"
wlaczone sa w inna siec. Sorry za forme. Proponuje bys odezwal sie na priva.
Przedstawie Ci problem dokladniej.
Jezeli cokolwiek z tego wyjdzie mozemy sie z tym podzielic z czytelnikami
list.
Dla mnie jest to sprawa priorytetowa. Robie to w pracy - nigdy wczesniej nie
spotkalem sie z podobnym problemem.
Dzieki za Twoje zainteresowanie i chec pomocy. pozdrawiam.

_Imo

602753446_at_data.pl