Re: Pilne!!! problem z instalacją win98

Autor: Piotr (piotrl_at_yucom.be)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 10:34:22 MET

Mialem podobnie z karta griczna ATI.
Zmiana na co kolwiek innego niz ATI i instalacja szla bez problemu.
Innym wyjsciem bylo przeskoczenie tego momentu instalacji przez uzycie CD z
innej wersji (uzywam francuskiej wersji W98se i polskiego Me). Zaczynam
instalacje z CD-fr i po krytycznym momencie podmieniam na CD-pl.Moze dziwne
ale dziala.

Pzdr
P.