Re: Modem zrywa i zrywa

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 21:35:37 MET DST

> Laczysz sie z Wa-wy? Mam to samo od mniej wiecej piatku .... Wa-wa numer
> 848xxxx. Ktos jeszcze ma podobnie?

Ja mam podobnie od jakiegos czasu. Laczy sie - weryfikacja hasla i
uzytkowania - Logowanie do sieci i zamiast "zwinac sie na pasek" w ciagu
gora 3 sekund czekasz,czekasz i nic - rozlacza. Impuls idzie sie p......
Za drugim razem zawsze jest Oki. (Nie jest to codziennie i o roznych
porach). Chyba to wina TPsy :(
Acha modem zewnetrzny Zoom DualMode V98 K56Flex wiec nie jakis szajs ala
Zlomix!

Pozdrawiam

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)